Opnieuw bestellen

Wil je een nieuwe box laten samenstellen?

Je weet wat ze zeggen over pannenkoeken "de eerste mislukt altijd". Nou is dit geluk niet zo bij Revife kledingboxen. Echter bevallen de 2de en 3de box vaak nog een stuk beter dan de 1ste. Dit komt natuurlijk omdat je stylist je ook beter kent en we ook gericht kijken naar jouw feedback op je vorige box.

Je dus hoeft niet opnieuw de gehele survey door te lopen, gelukkig hebben we al je informatie goed bewaard.

Om een nieuwe box te bestellen hoef je enkel contact op te nemen met je stylist via de door geprefereerde contactmethode. Dit kan via whatsapp of via email. Je kunt dan precies doorspreken wat je in je nieuwe box wilt, wat juist niet en of er nog andere dingen zijn waar we rekening mee moeten houden.

We zullen dan een persoonlijke bestellink voor je aanmaken via waar je de bestelling kan plaatsen en dan zal de stylist ervoor zorgen dat je box binnen 14 dagen bij jou voor de deur staat. 

Mocht je de contactgegevens van je stylist even niet meer kunnen vinden, stuur dan gerust een mailtje naar help@revife.nl of bericht ons via whatsapp op 085 0607147